Jag trycker på tagenterna och det blir bokstäver som betyder något.

Sitter här i kontorsdjungeln och känner mig lite vilse som vanligt. Fniss. Ellinor ska tydligen till Finland idag så hon var i Vimmerby igårkväll. Vi drog en vin på ballen med stor-Gunnar och sedan en stor stark på köket. Spanade på en bosniac som nyligen börjat sin tjänst på köket. Han älskade ju det jobbet så mycket och han går ovetandes om att jag stör mig på han. Det stör mig ännu mer.


Lunch nu. Inte haft en bra säljmorgon. Men i eftermiddag, då jävlar! Sen tycker jag att ni alla kan skriva koppla, bromsa till fritteplåt så stackars hobbe inte behöver dö i onödan :-). Fniss igen.
1 Anonym

gillar att du uppdaterar oftare! keep it comin

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: