Ibland tvivlar jag på mig själv.

Eller ganska ofta egentligen. Men ibland, ibland får jag ett wake up call och faktiskt tycker att jag är ganska bra ändå. Jag klarar ju faktiskt av saker ändå. Trots att jag kämpat i motvind nu ett halvår med bara motgångar i stort sett, så tar jag små kliv framåt. Jag skulle kunna skriva en bok om allt som hänt på sistone... men eftersom jag har koncentrationssvårigheter skippar jag det känner jag. Hehehehehehe.... kul?
Nu ska jag se big brother. De är superhjältar den här veckan. Det kan man ju också vara. Vi är nog alla någon sorts superhjälte. Kanske? Vem vet
1 Manda

Emma jan!! Du är grym det vet jag och det har du bevisat gång på gång på gång! Du klarar allt du vill! Jag tror stenhart på dig! SES OM TYP MINDRE ÄN 2 VECKOR:D PUSS

skriven
2 Anonym

<3

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: