SHIT SHIT SHIT

Det börjar närma sig! Tänk, att om 28 dagar traskar jag omkring på amerikansk mark igen. Det är helt sanslöst! Varje gång jag tänker på att jag ska åka tillbaka, tillsammans med två underbara vänner så börjar det dra i kinderna och jag lägger av världens smile. Tanken på att Bella kommer dit och möter upp oss också känns helt sjuk! Bellajan liksom! Jag älskar New York av hela mitt hjärta, och så bra som jag mådde när jag var där förra året och pluggade har jag aldrig mått. Aldrig känt mig så lycklig och ingen plats hat någonsin känts så rätt. Jag ska göra allt jag kan för att visa Kajsa och Ellinor och Bella New Yorks bästa sidor... även om det typ inte går att misslyckas med!

SES SNART NYC!













Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: