Fredag imorgon!

Oh yes. Inte varit en lika bra dag idag. Har känt mig stressad och typ... sårbar? Man har väl sådana dagar också antar jag. Men lite tråkigt att det kommer en sånhär dag efter en så underbar gårdag. För jag sa väl hur underbar den var? Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Eller sist jag skrattade så mycket var när vi var hos Emma och Antonia då Ellinor och jag var de enda vakna och vi pratade i säkert 3 timmar och bara asgarvade. Men innan det var det mycket länge sedan. Iallafall. MER SÅNT!

Letar lägenhet lite smått nu men hittar inte inget. Det suger ju! Samt letar soffa. Svårt val med soffa! Big choice.

Nu ska jag se bigbrother och fundera på varför jag känner mig stressad. Ska jobba imorgon, då får jag avreagera mig lite och kötta. Alltid gött.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: