Hej världen!

Vad jobbigt det är att vänta. Det känns som det enda jag gör är att vänta hela tiden. Men det sägs ju att den som väntar på något gott... Jag väntar iallafall på telefonsamtal som kan avgöra min framtid för en period. Vi får se hur det blir.
Hur som så har jag roliga saker och se fram emot nu framöver. Ska till Ryd-brudarna i helgen. Vi ska göra det vi är allra bäst på, det vill säga klubba och härja! Veckan efter det åker vi andra hållet och hälsar på de inbitna Växjö-brudarna! Yeah motherfucker here I come. Och veckan efter det vankas det tydligen stor fest här i lilla Vimmseby. Hör och häpna!
Just nu bryr jag mig inte så mycket om alla bekymmer... Att fokusera på det positiva gör vardagen lite roligare och mer värd. Så det så!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: