Härlig dag!

Hej fänz! Hallå, jag måste bara berätta en sak för er. Jag är så glad! Varje måndag ska jag vara på vimarskolan och hålla i idrottelektioner för särskoleeleverna. Idrott för alla! Jag gör det verkligen inte för pengarna, det här är ju svinkul och svinbra att ha på sitt CV. Jag var där idag och hälsade på barnen och fick information. Det sätter igång redan på måndag och jag längtar! Annars idag har jag fikat med Nicole och lille prinsen. Charmtrollet nummer 1. Såå trevligt och härligt :) . Imorgon åker vi neråt i landet och har en awesome helg. Måste bränna cd och packa... blä! Tänkte även köra ett gympass senare ikväll. Någon som är på? :)
1 Anonym

Grattis Emma! Du kommer passa perfekt!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: