Fuckat ur i Växjö

Jahopp. Då har man försökt väcka Växjö... tror jag lyckades! Eller tror.. jag vet! Inledde starkt med magsjuka i fredags, cirka 3 timmar efter ankomsten. Kurerade mig så gott jag kunde på min hästens-säng och igår vaknade jag som en ny människa. Med inställningen kommer man fan långt! Sedan har det bara rullat på. Vi har fuckat ur, spelat wii, eller.. jag och Ellinor spelade. Kajsa dog mest. 36 gånger för att vara exakt. Svenne alltså. Bulan är det annat med, ho är det fart på. Har kanske lite för brått då och då men hon pinner på med sitt lille svamphuvve. Vad har vi gjort mer? Ätit mozzarellainlindad kycklingbröstfilé med hemmagjord potatismos med bacon i och stekt sparris, champinjoner och rödvinsås. Bara det finaste för Kajsa-jan ni vet! & sen får man ju inte glömma Bulans lightprodukt som vi drack till också.

Helgen har bara svept förbi. Tack bulan och svenne för en svinrolig helg. Har ont i magmusklerna av allt skratt. Puss på er Växjöbitches*

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: