<3 <3 <3

Hade världens underbaraste dagar i Amsterdam med Ellinor och Emma <3. Saknar vår tid tillsammans varje dag! Men det är inget och deppa över... På schemat framöver står det en massa roliga saker på. Imorgon har jag träningsdate och senare under dagen blir det familjemiddag <3. Amanda <3 kommer hem också så det blir att catcha up med henne! Det är ju fredag också, vet ni vad det innebär? Emma-tid! Jag och en flaska rödvin i en lägenhet i Bullerbyn med världens bästa musik och grabbar <3.

Det är inte över där! På lördag åker jag till Linköping för häng med världens bästa + familj <3 som ska flytta ifrån Linket för fotboll i Kristianstad. Senare på kvällen blir det sleepover i Ryd hos mina pullor (Emma och Antonia <3). På söndag väntar INNEBANDY! Ågren <3 .

... Och vet ni vad vi laddar upp med ikväll? Fia med knuff och skitgubbe med Frida och Kajsa <3

JAG ÄR LYCKLIG NÄR JAG ÄR MED ER!

1 Michelle

Sv: Hej och ledsen för sämst svar! :) Härligt att ni haft det toppen och av bilderna att döma så ser Amsterdam ut att vara sig likt - alltså underbart. Åh kärlek till den staden! Okej, nej jag hade tänkt att börja plugga men jag flyttar snart så det får vänta helt enkelt. Hoppas allt är bra med dig förövrigt, kram!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: