2011

Blev du kär i år? Jag vet faktiskt inte. Har överanalyserat allt kring att vara kär och glömt bort hur det är.
Vad önskar du att du gjort mer? Varit mig själv och stått upp för mina åsikter.
Vad önskar du att du gjort mindre? Överanalyserat, grubblat och blåst upp saker i mitt huvud.
Vem har du umgåts med mest? Hm. Emma tror jag nog.
Bästa minnet från 2011? Pluggtiden och resan i USA och Amsterdam!
Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012? Mer häng med mina grabbar.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tyvärr ledsnare. 2011 har inte varit ett kanonår.
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? Det jämnar nog ut sig i längden.
Vem/Vilka saknade du? Mina grabbar och Amanda på sommaren.
Största misstaget? Trasslade in mig mellan ett par och det blev kämpigt att komma ur.
Tror du att år 2012 kommer blir bättre? Det hoppas jag verkligen. VERKLIGEN!
Vad gjorde dig riktigt glad i år? Frihetskänslan.
Hur många kysste du? 2
Har du några löften inför år 2012? Ja! Jag ska bli den jag är menad att vara.
Har du haft ett förhållande under 2011? Njaae.
Hur skulle du beskriva din stil 2011? Mönstrade linnebyxor... Vad hände?
Vart reste du nånstans? USA, Barcelona, Malta, London och Amsterdam.
Vad ser du mest framemot med år 2012? Chansen to start over
En låt som påmminer dig om 2011? Den här
1 striden

gillar fråga nummer 4 <3

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: