NEW YORK

Även om jag varit tre gånger i New York har jag långt ifrån sett allt som är värt och se. Det finns så sjukt mycket! I April ska jag göra detta:

Åka till ön där frihetsgudinnan står på. Jag tänker inte ta gratisfärjan till Staten Island den här gången. Jag ska stå på den där fuckin ön!



Se City Hall station. Subwayen i N.Y är inte den glammigaste men den här stationen måste jag bara rulla in på!



Jag ska skippa Empire State Building och åka upp i Top of the rock istället! Vill se lite mer uptown och det gör man härifrån!



ÄTA HÄR! En kompis som bor i Queens tipsade om det här stället. Ser fram emot mat-koman!


Upptäcka lower east side. Det här området är en bar/restaurang/konst mekka!



Brooklyn botanical garden!



Äta på The Boat House som ligger vid en av sjöarna i Central Park! Tydligen en av New Yorks mest kändistätta och populäraste restauranger!



NEW YORK KNICKS BABY! Helt klart måste vi se NBA. Fuck the price. I'm payin!!!
1 Michelle

Fan vad roligt Emma!!!

skriven
2 anso

maj gaaad! jag är enormt jävla avis! kul att du får åka hem till staterna nu igen ;)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: