Februari har aldrig varit min favoritmånad.

“All good things must come to an end, but all bad things can continue forever.”

Sover för lite. Dricker för mycket. Mitt rum är så ostädat det kan bli. Jobbar ändå ganska mycket, ibland. Längtar till att resa. Äter för mycket knäckebröd och för lite mat. Borde egentligen dricka mer vatten och sluta dricka mjölk direkt ur paketet. Snusar onödigt mycket. Lägger alla pengar på onödiga saker. Planerar in lite småresor. Sett för mycket film på sistone. Kärat ner mig i många skådespelare. Levt i en fantasivärld. Målat fula och onödiga akryltavlor. Har en överfull tvättkort. Längtar efter att hitta glöden. Längtar efter fräknarna och den första vårsolen. Känslan att lämna jackan hemma för första gången en utekväll. Känslan av att vara lycklig. Känslan av att vara FRI!

Jag skulle göra vad om krävs, bara jag visste vad det var!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: