BLAHA BLAHA?!!

Kommer jobba tre mördarpass nu tre dagar irad. Hej no life men hej cashen! Lördag 21:15 återfår jag mitt liv. Går omkring som ett åskmoln hela tiden känns det som... hur kul är det? Inte så kul!!!! Men idag har jag först fikat med Nicole och Leon på bakfickan, sen med Terese och Elin på 48:an och sedan med Elin igen och Malin.... fikadag?! Vart fan har dagen tagit vägen egentligen...? O nu på kvällen fucka jag ur med killarna och blev fly förbannad och drog hem... Min hand slutar aldrig blöda heller. Blev förbannad och slog till fläkten. Den blev lika bucklig som min knoge................. Kanske skulle börja äta ataraxen igen!??!
1 manda

Emma jan=) Heja på dig! Kan komma förbi konsum:) Jag är hemma hela hegen. Ellinor kommer hem..mickan också tror jag. Så vi kan hitta på nåt riktigt mysigt!! på lördag kväll eller söndag?=) :D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: