16 februari

Jag har en sådan där almanacka man river av ett papper för varje dag. Under almanackan har jag två korgar. I den ena korgen lägger jag de datumen med dagar som varit bra (gul korg) och i den andra (svart korg) de dåliga dagarna. Jag brukar skriva en kommentar på baksidan om varför den dagen varit bra / dålig. Det är ganska roligt... eller inte roligt, men det känns väldigt down to earth... typ. Det jobbiga med detta är dock att ibland kan jag inte avgöra om det varit en bra dag eller inte. Som idag. Jag har suttit och tänkt och funderat över vilken korg den ska hamna i. Alla fördelar och nackdelar jämnade verkligen ut sig, men till sist kom jag på en avgörande sak. Kajsa ringde mig idag, därför lägger jag nu 16e februari i den gula korgen.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: