Hemma

Tillbaka i Vimmerby efter en underbar vecka i New York! Kändes underbart att vara tillbaka. NY levererar varje gång och den här gången blir svårslagen. Kärat ner mig i flera olika stadsdelar och staden blir bara finare och finare. Älskar the village (greenwich village) och east village! Tror att Kajsa och Ellinor kärat ner sig också. Vi fick fint väder i stort sett hela veckan, förutom söndagen då det ÖSREGNADE! New York har ALLT! NI MÅSTE ÅKA DIT!

Ska lägga upp lite härliga bilder snart. Måste bara landa och smälta in allt nytt som händer. Börjat nya jobbet nu. Det är läskigt, men otroligt kul! :)
1 manda

Emma lovely jan! Hur är det? Hur går da work? Jag saknar dig som en gris saknar knorr. Jag kommer turligtvis hem snart...den 13 maj så är jag i vimseby och då vill jag träffa dig lollipoppan! Det är mindre än 2 veckor nu..hälsa vännerna från mig! LOVE U

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: