HEJDÅ SVERIGE

Shit fullt upp dygnet runt! Inte ens packat än och åker imorrn..... pannelicious! Det enda som snurrar i huvudet dock är att när jag kommer hem igen är inte mina grabbar här och jag är verkligen heartbroken för det. Det kommer vara riktigt jobbigt!
Men nu ska jag se fram emot en underbar vecka i New York!!!!!!!!!!!!! PUSS ÄLSKADE VÄNNER! Fucka ur!
1 amanda

Hej Emma! Ni åker till NYC nu? Så fort tiden slirar i väg. Önskar er alla lycka på resan! hur är det annars? Har du flyttat in i den nya lya? Vad ska grabbsen hitta på? Happyness and Love

skriven
2 manda

Åh ha det grymt emma jan och hälsa ellinor, kajsa o bella! (det är ni som åker inte sant?. Jag tänker på dig min sol!!! Jag kommer sömdag 13 maj:)åh trist att grabbsen åker-håller tummarna för dem :) puss

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: