Det var en fin dag igår

Igår gjorde jag lite nödvändiga saker som att söka in till folkhögskolan och skit. Hatar april månad enbart för alla ansökningar och skit måste in. Tänk vad skönt och slippa det för ett år! BLÄ! Efter jag fixar det mesta hämtade jag upp mina underbara grabbar och vi åkte till Lönneberga. Vi mötte upp Omar och Gina och besteg ett berg typ och satt däruppe och beundrade utsikten och drack chai. Fruktansvärt mysigt! Det blev dock ganska kallt däruppe sen så vi började ta oss neråt och så åkte vi hem till mig och lagade mat och hade spelkväll. Mickan kom förbi också och ägde ut alla på buzz :-)

Väntar på pappa nu som ska komma hit och mäta lite saker så ska vi till stan sen och inhandla lite saker som duschdraperi, mattor och krukväxter.
Ska bowla med grabbarna sen och äga skiten ur dem. Hoppas att mickan vill följa med hem till mig och se big brother också efter :D .
1 Buzzmickan

Haaaaj! Ja kommer ännu en gång sen emma! loova your place o hänget! :) seee ya!

skriven
2 bella

Åh spännande, vad ska du läsa till hösten? :-) TAGGGAAAA! :-D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: