To cool for that one

Jag har länge varit på jakt efter en skinnjacka. jag har en bild i huvudet och jag SKA bara hitta den. Idag hittade jag NÄSTAN en exakt sådan som jag vill ha... på Kapp-ahl. Surprise! Den kostade 1500 vilket är ett bra pris för äkta skinn.. MEN den satt liiiite för tight i armarna... och sen när jag står där framför spegeln och vrider mig fram och tillbaka för att komma fram till ett beslut, märker jag hur en äldre dam -gammal kärring- ska komma och trängas med spegeln och hon har på sig SAMMA SKINNJACKA. No thank you. Emma Karlsson aint doint that shit....
Fan...
Den ska inte vara knäppt ... när den är öppen blir det Emmastyle på den.
Får helt enkelt leta vidare i Stockholm eller i London!
1 kaj...sa

haha hell to the no emma aint wearing that white ass shit! keep looking girl! (fast den var snygg, fattar konceptet!) smek

skriven
2 bella

jag blev så himla glad av att träffa dig i lördags key! och jag älskar att läsa din blogg. massa kramar! keep surchin' for that pörfect jacket yoo!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: