Nu är vi där igen...

Varje år och då menar jag VARJE ÅR har jag ett problem. Jag har ingen vinterjacka. Jag går med tjocka adidaströjor och tunna vårjackor... I tre år irad ha jag varit på jakt efter den perfekta vinterjackan utan någon som helst lycka. Jag är sjukt kräsen av mig och jag vet vad jag vill ha, men ingenting har fallit mig i smaken. Varje år peppar jag upp mig själv och slår mig själv i ansiktet.. "du kan hitta den", "kom igen nu!!!" ... men jag kommer aldrig hem med någon!!!

Jag ska som sagt till Stockholm i helgen och då SKA jag hitta en. Den gamla visan ska inte upprepas... det är NU jag bryter den!!! Jag är också ute efter en nyårsklänning och en skinnjacka (som jag varit i 3 år!!) ...

Håll en tumme för mig!!!! My god tänk om jag kommer hem med en vinterjacka? Eller ännu bättre... en klänning och en skinnjacka OCKSÅ?! Damn... ska fan fira det med att springa naken genom torget i Vimmerby isåfall!
1 Anja

Hittade du ngn skinnjacka? :)

Om inte så har jag en som jag aldrig använder. Den är iofs inte äkta skinn! Om du vill får du kika på den & vill du ha den får du den för en billig peng ;)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: