Måndag

Jag är världsbäst på att stänga av alarmet. Skulle upp 8:00 idag, vaknar så glatt 10:30. Tog på mig kläderna och traskade till gymmet. Körde ett ganska hårt pass idag och tyckte jag förtjänade en 20minutare i solariet efter det :p .

Har ätit tomatsoppa och knäckemackor med ägg nu och ringt en massa samtal. Bland annat till CSN och Skatteverket i Bergen. Fan när jag hörde norskan och den där speciella dialekten som Bergen har fick jag typ återfall... sitter och kollar flygbiljetter till Bergen nu haha... Panik! Anyhow, skönt att ha blivit av med de samtalen!!! Älskar typ CSN nu också... de är inte så jävliga som man tror.

Tänkte ge mig ut på en promenad sen till Anna, Per och Nellie och mysa lite. Det är kallt och blåsigt ute och jag vill bara tända massa ljus och umgås med min familj. ♥
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: