Det var livets goda dagar

Ni kan inte förstå känslan av att sitta i en bil i Los Angeles och bara köra. Ni vet inte vart ni ska åka, men vart ni än hamnar blir ni liksom nöjda. Favoritmusiken spelas i högtalarna och det är överbefolkat i Hollywood denna varma tisdageftermiddag. Musik spelas från lite överallt, bilar, affärer och stereos. Solen börjar gå ner och ni närmar er Walk of fame och helt plötsligt ser ni att röda mattan är utrullad och där står Kate Hudson och ler inför tusen kameror...

-knäpper med fingarna och hoppas på att vara tillbaka-

Jag saknar USA så sjukt mycket. Jag vet att jag sagt det typ över tusen gånger men det är verkligen sjukt. Jag vill bo där och det ska jag också. Pluggtiden i New York var för kort för att kalla det att jag bott där anser jag själv. Nästa gång blir betydligt längre och på underbara västkusten. Det finns inget bättre ställe än USA's västkust. The golden coast!

Maj 2012!





1 Anonym

JAG FÖRSTÅR PRECIS VAD DU MENAR! Snart är vi där igen, glänsande fint glider vi fram på highway 1

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: