Vilken dag

Tog sovmorgon idag kan man ju säga... erhm, no comments! Lunchade med bästa frida på kina och frossade buffé. Körde ett pass på gymmet efter det med Matilda. Det är så gött att gymma tillsammans med någon som också gillar att köra ganska hårt, det motiverar mig massor.

Följde med och hämtade älskade Nellie på dagis idag. Jag älskar den ungen av hela mitt hjärta och hon är snart 2 år. Vart försvinner tiden? Det är sjukt hur snabbt det går. Jag tror hon har kommit in i en fas då hon gillar mig väldigt mycket, det känns som så iallafall. SKÖNT! (not wasting my time så att säga).

Tillåt mig att skratta... HAHA. Dagens största fail nu då. Jag och Mickan skulle testa en ny träningsform som friskis och svettis ska börja med i Vimmerby som heter flex. Gjorde lite research och tänkte att det passar mig. Vi låg mest och stretchade och sträckte på alla muskler haha. Men det var ganska jobbigt ändå... speciellt i benen. Men vill ni känna muskler ni inte trodde ni hade, testa flex!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: