Kunde satt en miljon!

Jag visste det! Efter att ha haft saker att göra upp till öronen sedan typ 7e november och varit överstressad varje dag har jag nu blivit sjuk. Det är alltid så med mig. Är jag stressad och inte får den sömn jag vill säger min kropp ifrån. Jag är såklart tacksam över att det inte bröt ut tidigare... typ i London, då hade det ju varit katastrof. Men det är otur att det kommer NU när jag har flera jobbdagar framför mig. Fuck it!!!!

Så nu vill jag ni ska hjälpa mig. Mirakeltips tack! Jag har svalt vitlök, druckit te, knarkat panodil, sovit länge inatt, druckit kallt vatten. Ska åka och köpa citron och häva i mig. MER DÅ? KOM IGEN NU FOLKS! I trust in you
1 bella

ingefära! färsk ingefära i te typ och så citron på det! gött! lite starkt...men gött! krya på dig vännen :-D

skriven
2 Manda

Du vet din grej:) krya på dig! du kan prova näskanna;) puss klam

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: