Hejdå nine eleven

So what did I do today? Jag vaknade och avverkade ett gympass med bexxi! Åkte till skolan efter det och hjälpte Victoria med en grej. Sen mötte jag upp Nicole Kidman a.k.a supermom & Leon för promenad och sen långfika. Så mysigt! Åt tobleronetårta och en fin present, TACK! Myste med Léon. Jag matade han (med nappflaska bör tilläggas) och vi hade det så gosigt... PRINSEN! Fick ett tråkigt sms från Kidman precis dock att lillen inte mår så bra :(. Hoppas allt blir bra så snabbt som möjligt! ♥
Sedan åkte jag hem och började laga middag. Morfar och Inger kom och vi drack kaffe och åt tårta. Sen kom Kosse och Anna, Per och Nellie och vi åt middag och fikade. Tack för alla presenter och för att ni kom! Så tacksam ni anar inte!!!

Har hängt med mina grabbar nu ikväll och haft det kul :)
SÅ HEJDÅ NU SKA JAG TYP DÖ I SÄNGEN
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: