Svarar på frågor som inte finns

1. Hej Emma! Tack för en sjuuukt bra blogg. Gillar dig skarpt. Är det sant att du ska till New York????? // Glad tjej på 21 jordsnurr.
Svar: Hej Glad tjej på 21 jordsnurr. JA det är sant! Jag kommer spendera ett par veckor i New York!

2. Tjingepling. Exakt vad är det du ska göra i New York? Puss lotta
Svar. Tjena Lotta! Det som jag vet att jag verkligen ska göra är att plugga engelska. En intensivkurs. Sedan får vi se vad fritiden ägnas åt.

3. Gillar dig aset mycke juh... Du verkar typ va roligast i världen... men har en snabbiz fråga likxxom.. Hur typ hittade du typ den kursen? ba sådär liksom? Puzzz Dixxie**
Svar: Tja Dixxie! Jag hittade den genom en svensk organisation ESL, sedan kontaktade jag skolan själv och fick en egen konsulent som guidade mig igenom allt med kurs och boende med mera.

Hoppas ni alla fick svar på era frågor.
Ha det så bra, hejhej!
1 BELLA

hahaha åh emma du är för bra! 'asså killar jag är från aftonbladet!!!'

skriven
2 KAJ

hahah! älska att fjortizzarna vågar fråga!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: