I have something to confess

Jag har så mycket som pågår just nu. Insidan av mitt huvud liknar en tornado, säkerligen. Jag har inte bekräftat det än för er, men jag tänkte göra det nu. Den 16.de april åker jag till USA för tredje gången!! Jag ska till New York (till en början) och plugga intensiv Engelska. (It is now official news!) Det är ganska coolt och jag är superduper nervös, men det känns tryggt att jag kan manhattan mer eller mindre utantill vid det här laget. Att få känna mig som en riktigt New Yorker kommer bli en underbar känsla. Jag ska ta den här chansen och jag ska göra det bästa utav det!

1 Anna

va???? =(

skriven
3 anso

Whaaaat?!! Shit Emma, så jäkla coolt! Du är grym! =D

skriven
5 BELLA

SÅ JÄDRA COOLT!!!! EMMAKEY DU ÄR GRYM!!!!

skriven
2 Sofie

WOOOOOW!!!! Shit vad coooolt! Du kommer klara det galant!

skriven
4 Michelle

Jag vill meeeeeeeeeeeed! Du kommer ha det helt awesome Emma!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: