Wanna know a secret?

Det händer lite nu. Jag är surrounded av underbara människor och det gör mig så sjukt glad. Väntan blir liksom kortare då på något sätt. Väntan på vad undrar kanske vissa, jo någon gång ska ni få reda på det!

Meanwhile, kan ni få reda på lite andra details. Nästa vecka ska jag på anställningsintervju på ett företag här i Vimmerby. Eftersom jag inte kommer komma in på mitt första val till våren känns det oerhört skönt att ha någon sorts backup. Men nu har jag fan två backups, för vill ni veta vad jag fick reda på för någon vecka sedan? Jag har blivit antagen till att jobba för en organisation i USA. Det grundades i L.A och har nyss startat i N.Y och jag får välja vart jag vill jobba. HUR SJUKT ÄR INTE DET? Känns som vinden har vänt lite och FAN vad jag förtjänar det. Ingen mer som är sugen på att åka till landet därborta och jobba lite? Come on let's gooo have some fun!!!

Nu känns det som jag blottat mig själv... Panik....

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: