Firryyyyyy tellin

Hinner ju inte med i detta tempot längre! Dagarna går för fort. Imorgon åker jag till linköping och stannar över natten. Ska hinna med lite allt möjligt. Träffa Henry, dumpa väska, applebutiken, match... sen ba ta de lugnt och chilla hemma hos kosse. Sen torsdagsmorgon tar jag mitt pick och pack och möter upp tjejerna på stationen och beger oss till arlanda.... HATAR arlanda blääää. Vi ska ut på äventyr :D MALTA HÄR KOMMER VI! När malta är avklarat ska jag flytta till Kalmar. Det känns lustigt!!!

 

Tog denna för ett par dagar sen. Då var håret långt. Nu är det kort! JARÅ

1 bella

jag längtar redan tills vi ses nästa gång! kan vi göra trolldeg? ;-) snygg tjej btw! HA DET SÅ BRA PÅ MALTA!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: