Nice to be back

Är ute efter något helt annorlunda. Jag har bestämt mig! Jag ska börja ta chanser. Mix it up lite. Jag bryr mig inte längre. Jag har liksom sjunkit så lågt man kan i mina egna ögon. Aldrig någonsin har jag ändrat mig för någon annan, jag gjorde det denna gång, och det irritetar mig nu. Mina principer. Min värdighet. Hur kunde jag! Vill inte låta som en jävla tönt, men hur KUNDE HAN! Jag ångrar egentligen inget. Jag ångrar för hans skull. Jag har ångest å hans vägnar.

Jag har börjat tänka och göra tvärtom. Jag väljer andra vägar. Hoppar på A brunnar istället för K brunnar. Gör saker som jag inte borde. Hetsar mig själv dagligen. Det känns ganska bra. Det känns annorlunda och det är det jag behöver. Lite variation helt enkelt. Tänka i nya banor!

Detta är egentligen bara skitsnack alltihop. Men jag mår så jävla bra att skriva det. Det är som en bekräftelse för mig själv. Ju mer jag skriver och läser om det, ju mer ändras depptankar till aggressioner. SÅ HÄRLIGT! It's nice to be back!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: