Lyckorus av känslor - Välkomna hit

Det började redan igår. Kände så många happy thoughts som jag inte känt på ett tag. Och speciellt efter idag. Att umgås med de som har en stor plats i hjärtat, förgyller verkligen vardagen. Det finns goda människor därute. Människor som kan göra ditt liv. Hitta dom. Ta vara på dom! Man måste tro på det goda, då får det övertag :D.

Att få komma hem till min mamma och höra att hon känner sig piggare och bättre än vad hon gjort på länge, känns också så himla skönt. Du är bäst mamma. Nu ska jag och mami se vem vet mest, sen ska jag till Frida och käka middag och se idol. Dock blir det en tidig kväll för imorgon blir det jobb.

Ha en fin kväll!

Bilder från dagen i Linköping:














Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: