HEJ

HEJA. Jag borde egentligen sova och ladda batteriena till morgondagen. Den blir mycket tuff. Desctop i 3 timmar. Hålla föredrag på samhällen om minoritetsgrupper i Kina. Och på engelskan ska jag give a review på en bok jag läst, föredra om ett shakespeare citat och läsa upp en kontaktannons som jag själv gjort. Skäms lite över den sista. Vet inte om det här känns riktigt bra..

I am a 48 year old good-looking single, ready to mingle. I am looking for a handsome, charmy and net man in older 40s to start an authentic relationship with. I am a very humble person, very agreeable. The most important thing is that you are sociable towards me and my friends. I am said to be very witty, so of course it's important that you are humorous as well.

Tänk om det ska vara seriöst? Liksom på riktigt? GAH! Måste försöka börja lyssna lite när uppgifter utges.



SAKNAR ELLINÅÅÅÅR MASSA !
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: