Amen snälla lilla du...

Idag på samhällslektionen såg vi "välkommen nästan allihopa" där två reporter med invandrarbakgrund intervjuade en som hoppat av naziströrelsen och en partiledare för "folkfronten" eller "svenskarnas parti", från Linköping. Han var så sjuk i huvudet och jag kunde bara skratta att det han sa. Men det är fan inte okej att en i klassen med invandrarbakgrund blir rädd och nästan börjar gråta. Jag hatar sånt här. Det är så orättvist. Vissa människor är så okunniga kring så viktiga frågor. Förstår inte!


Måste dom stå framför mitt favoritfik santinis och intervjua?!

Men reportern Doreen är så himla grym. Jag blir så inspirerad! You go girl.

Deras partilåt är såhär:



Doreen gjorde den till sin version:



1 Duktiga jag och du!

Helt rätt! Hur kan man kritisera mångkulturen? Vad vore vi utan den liksom? Typ? Enna? Elin Krantz släkt tycker jag är lite vek och ganska rasistisk eftersom dom tog bort hennes "Vi gillar olika"-banner från hennes fejjan bara för en liten kulturkrock!? Jag menar, det är ju för faaan svenskarnas fel att det blir problem. Det var faan Elins fel det som hände, hade hon bara släppt till så hade det inte hänt. Hon var helt enkelt inte tillräckligt mycket antirasist! Då är du och jag mycket bättre! =)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: