Sykunnig sökesssss

Har två saker i huvudet som jag inte kan släppa! Jag måste hitta en svart transparent skjorta. Det var slut överallt i Stockholm och det finns inte någonstans på internet. Sedan måste det ske ett mirakel, för jag vill sy mitt egna hårband. Eller... hårbonad! Så snälla gud, ge mig lite sykunskaper!!! Under alla år i syslöjden hände det verkligen inte mycket. Jag och Kosse sydde mest kuddar eller tog sönder symaskinerna. Om Kosse hade läst det nu hade hon sagt: "Jag sydde en såndär tavla med korsstygn" . Den var hon så stolt över! Störande :p

Någon som är sykunnig och kan hjälpa mig, please!

1 Anna

Vad menas med huvudbonad? Jag tänker någon turbanliknande sak, fast mer som hårband, tänker jag rätt?



Jag börjar bli som dig och saknar USA outhärdligt mkt för övrigt.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: