Stockholm 7-9 maj

Hej! Så otroligt seg jag känner mig med uppdatering. Är seg i övrigt också förresten. Stockholmshelgen tog hårt och jag är sjuk nu, heja! Men allt var totalt värt!

Gaga's show var grym och jag har verkligen insett hur STOR hon är. Vilken kvinna! Alla låtar har fått en helt annan betydelse nu på något sätt, och jag kan lyssna om och om igen. Nya favoriter: Dance in the dark, speechless, teeth! Dunka dem!

Det blev Collage på lördagen och det var kul (så länge det varade för mig). Blev en liten skum hemresa och jag har aldrig sprungit fortare i hela mitt liv som jag gjorde uppför tunnelbanan. Fyfan! Men till slut alla bra.

Orkar inte dra ut på saker och ting! Kolla facebook för bilder! Spelade in lite också, varsågoda!


 

1 Lina

Verkar ha varit en bra helg Emma! :) Kul

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: