Hej på er

Mår du bra? Hvordan går det? Alles gut? Ca va? A je mire? How's it going? Kak dela? Como estas?

Hehe när man var liten kunde man säga "jag kan 8 språk" även om det bara var en fras på varje i stort sätt. Mysigt det var och vara liten förresten.

Börjar 06 imorgon, inventering. Inte det roligaste direkt. Dock skönt med en timme längre sömn än om jag skulle städat. Halleluja!


Emma och jag en dag förra året. Vart van är den björkvinjackan undrar jag nu?!?!?! PANIK!Seriöst vem är det som tar och går och gömmer mina kläder!?!
1 Lina

Jag fick lyxa lite och börja vid 8! Ses

skriven
2 Ante

Ek ! Ska jag ta med madrass, kan bli lite svårt, har ingen här, det är isf om ni tar med en från sunnanäng åt mig, annars va fan, jag sover på en filt . Det är ju bara för en natt .... :)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: