En slatt är en slatt

Så skönt att det händer lite saker som man har kontroll över, right?!?!? Låt mig förklara. Sedan de två hårda dagarna på öltältet har jag typ fått minnesförlust. Världens amnesia. Trodde jag hade koll, men jag hade verkligen INTE det. Så om ni pratade med mig, sorry, jag kommer troligtvis inte ihåg. Det värsta är att jag kommer inte ihåg saker jag gjort EFTER öltältet heller. Jag kommer inte ihåg att jag jobbade imorse. Eller jag har ingen aning om vad jag gjorde där. Så himla konstigt? Har jag fortfarande alkohol i kroppen eller? Det är fan inte rimligt...

Jag HATAR när folk berättar för en vad man har haft för sig. Tydligen sprang jag omkring och hällde över slattar i mitt glas. Så JÄVLA äckligt. Jag dansade vals eller alternativt robotdans. Jag gick omkring och sköt luftpilar på folk och sa: Jag är amor. JAG SKÄMS SÅ!!

Sedan finns det ju andra saker som händer. Jag har krashat min dator, mina creativehörlurar, spillt saft över pappas dator... GE MIG LITE RO

Jag har tröstätit majskolvar idag. Med massa smör och salt. Vad är kolesterol?














Världens bästa henrik!


1 Åsa

Hahahaha...

skriven
3 Anna

haha men nån måste ju hålla tempot uppe, amors pilar är genialiskt faktiskt!

ja, alltså jag har ingen aning vem han var men vi träffades i visby förra sommaren.

Ååå ja jag minns det som igår när vi steg in på Harrys <3, minne för livet som du säkert förstår!!

blev erbjudna knark och alla frågade om vi var aelveare.

skriven
5 KAJ

älska kortet på dej och mej emma key!! BAM!

skriven
2 Anna

HAHA va kul! Känns som vi har samma stil, i lasvegas slängde jag mig bokstavligen talat över kvarlämnade vinflaskor..tydligen. Och vals brukar jag också tvingat folk till, bl.a en vimmerbykille en gång!



Du inser ju iaf när det gått för långt, vissa är ju sådär minst två dagar i veckan och har passerat skämsstadiet för längesen!

skriven
4 anso

haha men Ek då! XD läskigt att inte veta vad man har gjort! =O

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: