Shamsham !




Efter 1 år har jag äntligen träffat Shamira! Åh vad jag saknat henne, och som jag kommer sakna henne!!!!! Se så snygg hon är. Sexi gii alltså.

Imorgon blir det Göteborg. Måste hinna med mycket innan. DAMP! Men till slut alla bra.
Och Midsommarplanerna är smidda (?) :S .  Haha min svenska är såå dålig. Vilken dröm det vore att åka till Gotland, men det kommer bli mys här hemma! Och jag vet, att även om vi säger att vi vill ha en sånhär kväll:



Så kommer det bli såhär:


(bild från bella)
1 bella

jag vet hur det kommer bli...du kommer ta med några jäger i smyg som åker fram efter sangrian, hehe! :P vill veta storyn!!

skriven
3 kaj

hahah! älska bilderna på slutet, de säher allt!! h

skriven
2 Anna

AHAA vilken slug mintublick!



möla ner! hallå? de är ju så rikssvenskt som de kan bli. NOOT. möla ner = trycka ner. i det här fallet betyder de väl mest att man tar sig fram som en ångvält med no mercy och eric saade i sikte.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: