Jag minns Irland









Fy fan vad roligt vi hade!
1 Anna

Hahaha i know, allt är så jävla coolt här hela tiden! Jaa linköping för hela slanten, läskigt men coolt som sagt. Jag har hört att dom är snygga i irland, äre så??

skriven
3 Anna

Alltså folk måste ju hata oss som skriver dessa ointressanta kommentarer hahaha, men de skiter man väl i!

Jag har också seriöst tänkt så!!! Dom ser coolare ut. I USA kände jag mig så sjukt mesig ibland. Jag önskade verkligen att jag var lite mer ghetto och respektingivande på tunnelbanor och sånt. En liten blond tjej i shorts och linne, är ju som gjort att banka skiten ur!



skriven
2 Anna

Hahah ja men okej inte dom kanske, men sånna som ser ut som dom fast snygga. BLACK IRISH kallas dom haha. Ursprung: spanien såklart.

Jag skulle seriöst kunna åk dit, vad gjorde ni där? Vill också bli omkringburen på en pub sådär.

skriven
4 Anna

Mina reseplaner, förresten, är till Båstad v 28. På den nivån är det. DULÅ?

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: