It's suicide

Min dator är äntligen tillbaka. Men inte nog med att den är två veckor försen, de har också raderat ALLT jag hade på datorn och gått in och mixtrat massa. INGEN rör min dator! Jag gav dem stränga order och jag fick klara besked om att de skulle bara röra hörlurehålet. What the fuck liksom? Så känner jag nu. Tomhet, och ILSKA.

Jag hade tänkt sätta ihop en film som Mickan, Amanda, Mody & Jag har gjort. It was called jackass! Men alla klipp är borta. God damn it. Så här får ni se vad jag och mina vänner sysslat med de senaste dagarna istället. Ehrm...

1 Lina

Men så tråkigt!! Man har ju en stor del av sitt liv i datorn.. Faktiskt.

skriven
2 anso

gissar att det är Åsa som nyser XD



coolt förresten att Amanda spelar dragspel =O

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: