-

"I love you dear friend with all of my heart.
But now that you're gone, it seems like I've been fallen apart.
I'm getting better as the days go by.
I wish sometimes this was all a big lie"


I pray for you every night
1 Lina - Vinn stövelväska ifrån Kingsland

SV: Okej, undra om jag kan alla de reglerna? ;) Tycker de är så onödigt att ALLA ska lära sig låsa med... Det var helt okej idag. En hel del på förmiddagen och mitt på dagen men sen dog det och då blev jag trött. :P Själv?

skriven
2 Anna

menaru när han va med i Hallå i P3? ehehehe för de lyssnade jag på. höll på att dö när han sa till en tjej som ringde in "men då får vi ta en filmkväll nån gång du och jag!" och hon typ kunde inte ens svara, bara flämtade hahaha.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: