Torsdag

Åh så olagligt skönt med en lång kalldusch!!! Jag var förbjudet snuskigt äcklig idag på jobbet, geeh! Vaknade med sminket på från igår OCH kläderna + datorn i sängen. Härligt! Men det blev nyktert för mig mer eller mindre, SKÖNT. Eller egentligen vart det inte så skönt för jag kände mig fan bakis imorse för tröttheten var maximal verkligen.



Men men. Harrys var fan lite roligt konstigt nog? Känns om onsdagar är roligare än fredagar. Vi visade då Yousef Vimmerbys nattklubb (det tar emot att säga nattklubb). Han höll på att dö hahah. Så jävla kul (också jobbigt) att höra alla hans kommentarer att han är från stockholm, hänger på cafét, blablabla. Dog :p. Jag, Yousef och Amanda sjöng crazy in love hahahaha. Det lät förjävligt! Kände att jag måste fan visa bättre intryck än så så jag skrev upp mig på poker face. Hamnade dock på reservlistan. Oklart varför! Damp!

Fler bilder och ngn film kommer upp ngn gång. Nu blir det att åka ut till Amandas sommarstuga.
Ha de :-]

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: