I got a long way to go

Dagarna står stilla men samtidigt springer iväg. Jag har hittat en ny vän som jag är så glad över. Man behöver egentligen inte göra så mycket, ibland säger det bara klick och allt tar fart av vinden. Kanske var det detta jag behövde! Det känns lite som syskonkärlek. Men ändå inte. Lite konstigt, men det är ju bara jag.

Hur som haver. I mitt huvud nu åker det omkring tusen tankar. Jag är 150 reserv på programmet jag vill läsa i höst i Jönköping. Det känns SKIT. Jag vill verkligen det programmet. Istället kommer jag in på jävla skitgrej i Linköping. FAN! Jag hoppas det löser sig. Annars är det värt och tänka över komvux, för jag måste göra det jag måste, för att komma in. Men seriöst? Komvux? Jag kommer bli deprimerad om något om jag stannar en höst i denna stad. Jag minns hösten 08, det var inte för kul. Sen lockar ju såklart jobbet i Norge lite med, men mestadels inte. FAN då. Det känns som ett avslutat kapitel. Varför ska det vara så svårt? Varför måste jag känna sådan press?

Igår tänkte jag såhär, tänk om jag kom in i Linköping för en anledning? Det kanske är vägen att gå? Jag vet inte riktigt. Kanske lägger någon bara fram stigen och så är det bara att kliva på och hoppas att man går i rätt riktning.


Nellie-Ebba Maria

1 Lina

man vet aldrig hur många som tackar nej. jag kom in dagen innan ett program startade för att folk avböjt! men jag tackade också nej till det. ;)

skriven
2 friden

Precis! Folk tackar nej hela tiden.. Haller tummarna att du kommer till Jonkoping! Det ar baaast!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: