AJ

Jag orkar inte mer! HEla mitt jävla liv har ja haft problem med eksem, utslag och blablabla. Detta år har jag tydligen solat liiiite för mycket, jag byggde upp världens bränna and I felt good. Senaste två veckorna har jag haft eksem på HELA jävla kroppen, och värst i ansiktet. I ansiktet har de inte synts såå mycket, men det har känts som fan. När jag smörjt in mig med hudsalvan känns det som huden fräts sönder, de minuterna vill jag hänga mig själv.

Jag är deppig nu. Allt har försvunnit. Jag har ont. Alla soltimmar känns så onödiga nu. Smärtan är inte värt det. Och hur sjukt är det inte att för 3 veckor sen hade jag hela ansiktet fullt med fräknar, nu har jag typ 3 kvar. Det måste tyda på att något inte är som det ska. De bara faller bort.

FAN det gör så ont. Jag vill kunna sova 2 timmar i streck utan att klia upp hela mig.

ÅH
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: