Talk the walk

Idag skulle jag jobba, trodde jag. Men icke sa nicke.
Dags att knalla ner till Rolls royce för att söka jobb istället.

Jag har träningsvärk i HELA kroppen. Fy fan vad ont det gör, men fy fan vad skönt det är också. Ibland kan det vara bra att envisheten krockar med tålamodet.

1 Michelle

Hej! Åh, tack för tipset! Jaa, L.A har verkligen varit en dröm så länge jag kan minnas.. hela usa fascinerar mig! Och ja, som du säger att filmbranschen kanske lättare där. Eller ah, så lätt som det kan bli! hehe! Jag är sjukt sugen på att åka, vore verkligen SUPER kul att flytta dit :) Ni var där för ett tag sen va, underbart och ännu underbarare antar jag? :) Ha det guld!

skriven
2 Anna

JA! Där slog du huvudet på spiken. De kanske känner att de måste bevisa att det är duktiga och har ett kul liv. Hur genomskinligt kan de bli egentligen.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: