Say hello 2 Ellinor

För alla er som inte vet vem Ellinor är. Så är detta Ellinor:



Iallafall. Ellinor är en av de goaste människorna jag känner. Hon är snäll mot alla, och är fruktansvärt rolig. Hon sitter mig väldigt hårt och nära om hjärtat. Och Ellinor, har väldigt specifika egenskaper. Och som hennes mor säger: "Du ser inte Ellinor, du ser inte"

Det här är väldigt "djupa" saker som jag märkt igår och idag. Det har liksom gått för långt nu. Jag anmärker allt. Haha. Allt det där som man tyckte var hur störigt men samtidigt roligt som helst innan har utvecklats.

När Ellinor
vaknar på morgonen och ska in på toaletten, trycker Ellinor inte på lysknappen. Hon SLÅR på lysknappen. Och när hon ska stänga toalettdörren, stänger hon den inte. Hon SLÄNGER igen dörren.

När Ellinor äter sina flingor på morgonen. Släpper hon skeden 10 cm innan tallriken så den liksom slår ner. Ett liknande exempel är när hon ska byta kanal på tvn och lägga tillbaka dosan. Hon lägger den ju inte direkt, hon gör samma sak, släpper dosan 10 cm innan bordet.

När hon ska diska sent på kvällen när t ex Nicole och Michael gått och lagt sig, vrider hon på kranen så hårt det går så vattnet sprutar och det låter som typ, ja jag vet inte vad egentligen.

Tro mig, den här listan kommer fyllas på och bli lååååång.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: