On a monday train

Idag har vi gjort ett tappert försök att försöka hitta fiskjobb. Gick väl sådär, men vi hoppas på ett bemanningsföretag nu! & att jobba natt på äldrevården vore ju inte heller fel sisådär någon gång ibland.

Och min promotörintervju som är imorgon kl 19 verkar inte bli av. Eller än så länge har det då inte kommit något i inkorgen på mailen. Men den som lever får se! Känner att det kanske är lika bra att ställa in sig på det värsta. dvs; Barnhage!

Ellinor gjorde en väldigt rolig grej idag när vi gick in på kontoret på en fiskeindustri. Hon råkar gå emot lysknappen så det släcks i ett personalrum. Hon tände inte utan gick bara förbi och kikade in. HAHA! Började bra. Sedan gjorde jag bort mig. Jag fick fram det vekaste ja som finns. A-a-a- ... Med världens darr på rösten.

Har precis vräkt i mig lite pasta med kräftstjärtar. Och snart är det dags för att öka på träningsvärken med mer träning.

3 happy girls in Hordvik.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: