NYTT ÅR !

Shit. Ett nytt år nu ju! Jag har typ tusen nyårslöften. Det känns ju såklart lite konstigt. Varför då tänker ni kanske. Jo, för att jag brukar aldrig ha ett endaste! Men nu jäklar, håll i hatten folks!

Ska ju inte skriva ut dom här, för så vet ju ni om jag håller dem eller inte. Så dum kan man ju inte vara.

Så hur inledde vi det nyra året? Jo, efter tolvslaget tog Kajsa sönder Emmas nya kamera. Jättebra gjort av Svensson. Haha! Inget illa menat Kajsa, tycker bara det var så typiskt dig på något sätt. Haha. Eller kanske otypiskt förresten. I don't know.

Känner lite pepp inom mig. Åker tillbaka till Norge den 9;de. Om allt går som det ska. Det känns sådär att åka tillbaka. Men jag hatar den här lilla skitstaden, och jag vill verkligen inte spendera mer tid än nödvändigt här.

Hoppas ni får ett gott nytt år allihoppa! Make it a good one.
1 anja

jag förstår dig helt, då flyr man till norge för att komma på vad man ska göra ;)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: