Nu ska ni få veta en grej

Det jag nu ska berätta är egentligen ingen stor grej. Men det är så läskigt och konstigt tycker jag. Okej. Here it goes. Jag är djurvän. Väldigt mycket djurvän. För ett par år sedan var jag isbjörnfadder. Jag skulle inte klara att döda en myra utan väldigt dåligt samvete typ. Och när mamma går omkring med flugsmälla håller jag alltid tumme för flugans skull.

IALLAFALL! När djurpolisen visas på animal planet eller någon annan djurkanal, får jag sån himla panik och klump i magen. Jag vill liksom se programmet för djuren blir ju oftast räddade, men jag klarar inte och se det hemska innan. Se en stackars hund som lider. Jag klarar det inte. Ögonen tåras direkt och jag vill typ skjuta mig själv!!! Och just nu ser Michael på just djurpolisen, och jag har paniiiik! Det spelar ingen roll hur hög musik jag dunkar i lurarna, jag måste ändå bara kolla på skiten. Det går inte undvika det!!!!! Så sitter jag här med klump i magen och ser en hund sitter fast i en isvak i vattnet. FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! AAAH! Så fort när jag är hemma kan jag liksom bara gleppa förbi kanalen direkt, automatiskt gör jag det. Min mamma vet det också att om jag är i närheten är det djurpolisförbud. Men Michael vet inte det. Och FY FAN vad jag mår bajs av att se detta.

Haha detta är så töntigt. Men jag klarar det inte!! fuck fuck fuck fuck fuck

Förresten har jag köpt en ny datasladd idag för 800 nok. Härligt!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: