Men barnehage är ju bra det med....

Om jag kunde knäppa med fingrarna och hamna vart jag ville skulle det inte vara svårt val alls! Jag skulle sitta på starbucks i Hollywood med en kopp grönt te i handen på två röda!

AH jag måste dit nu, SNART! Vill leva LA life. Det är bästa placet att verkligen kunna LEVA! Underbara människor som strävar efter både samma och helt olika saker, men ändå som man klickar totalt med. Jag saknar bussrösten. När man åker bort från Hollywood och är på väg downtown och man hör den ljuva stämman säga ställen som: Next stop: Wilshire. Followed by: La Brea & 6th. Och när man är påväg tillbaka upp till Hollywood. Next stop Willoughby. Followed by: Hollywood. Betoningen på Hollywood är helt underbar! Det går liksom upp så fint i hOllywood. ÄLSKAR DEN KÄNSLAN! Att rulla in på boulevarden är obeskrivligt. Iallafall för mig.


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: