JA vs. NEJ

Jag har fått jobb tre veckor frammåt på en och samma barnhage. Skönt med jobb känner jag! Dock kommer det nog bli kämpigt för har lite sådär hatkärlek till denna barnhage. Meningarna är liksom helt delade. Kul att jag ska till den värsta basen. Men kanske är det ödet. Jag kanske ska få ut något av detta. Som sagt, alla erfarenheter är bra erfarenheter. Jag ska göra mitt bästa, och kämpa igenom det! Tänka på allt positivt så fort det tryter till.

Det handlar om 13 jobbdagar. Jag har levt 7375 dagar. Så att offra 13 dagar går nog.

Tur jag har några guldklimpar som stöttar en hela tiden. Tack för det! ♥
1 frida w

Klart du klarar det Emma!! Du är i Norge och du jobbar mot ett mål! Det är ditt uppdrag att slutföra det :) Se det som en utmaning..

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: