FREEEDAAAG! Freeday

Inatt ringde en turk till Ellinor (hennes gamla ragg från Marmaris). Tydligen hade jag sagt att jag skulle köra upp en turkkuk i röven på han. Arg tjej?! När min klocka ringde imorse hade Emma som vanligt redan stigit upp. Ellinor låg och drog sig. Och jag hakade på. Vi snoozar verkligen ikapp. Sedan när vi väl typ ska "ta tag i det" så stannar vi liksom halvvägs sittandes i sängen. We are the snoozers.

Nåväl- Kaosdag på jobbet. Inget ovanligt när det gäller min lycka med avdelningar. På något konstigt vänster lyckas jag alltid komma på den sämsta avdelningen på ALLA dagis. Herregud!

Har precis bokat hemresa. Så ni därhemma i Vimmseby eller vart ni än befinner er, ni går inte säkert. För jag är hemma snart snart snart. VÄLDIGT snart! :D . Snarare än ni tror.

Kvällen kommer bestå av: maarud (estrella), desperate, uno, te, blip.se :- )
In till sentrum imorgon och träffa Karoline. GÖÖÖJ! :D





Kolla in världens bästa CIMON och världens skönaste MERAL. Ah så hett det kunde varit. Bölade som ett barn igår när Catja fick lämna paradise på grund av fittfrancesca! Töntigt I know. Men så skärt. Catja är grymmaste. Efter Cimon såklart. AH så sköna människor. De är så cuula allesamman så jag måste se dubbelavsnitt! AHH! Men en fråga. Vad fan gör Pontus? Vem är han?!! Skumtomte.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: